Předchozí
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Další

KONTAKT.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku v Častých dotazech? Potřebujete pomoc nebo dodatečné informace? Kontaktujte nás. Naši poradci jsou k dispozici.

Zavolejte na:

Místní volání zdarma: 239 018 710

Místní volání: 239 018 609

Mezinárodní volání: (00) 800701018

ARC Europe

+420 261 104 358

Napište nám email na adresu:

onstar.europe@onstar.com

Pošlete nám dopis na adresu:

OnStar Europe Ltd,

Osborne Road

Luton

Bedfordshire

LU1 3YT

UK1-151-150

OPEL ONSTAR - ČASTÉ DOTAZY

OBECNÉ

Obecné

Pro které vozy je OnStar dostupný?
Pro všechny osobní vozy od modelu ADAM po Insignii.

Jak získám OnStar?
OnStar je součástí standardních prvků výbav Sport, Cosmo a OPC a na přání pro další výbavy. Vždy se podívejte do našeho konfigurátoru pro aktuální dostupnost. Váš prodejce vozů Opel vám vysvětlí, jako OnStar získat, aktivovat a používat.

Jak mohu začít používat OnStar?
Pokud i pořídíte vůz Opel vybavený službami OnStar, musíte se zaregistrovat a aktivovat služby. Aktivaci můžete dokončit online po obdržení emailu. Pokud jste zakoupili ojetý vůz Opel se službami OnStar, stiskněte tlačítko Service a spolu s poradcem nastavte váš nový účet OnStar.

Jak se dostanu ke svému účtu OnStar?
Jakmile nastavíte svůj účet, můžete ovládat služby OnStar přes myOpel.

 

Jsou všechny služby dostupné pro všechny modely Opel?
Dostupné služby nemusí být stejné pro všechny modely. Projděte si specifikace jednotlivých modelů pro přesné informace.

Můžu používat OnStar i ve svém současném voze?
OnStar je dostupný pouze pro nové vozy Opel od modelového roku 2017. Nelze jej používat ve starších vozech.

Lze používat OnStar i ve vozech jiných značek?
Nelze. OnStar je unikátní služba pro vozy Opel.

Jak se mohu odhlásit?
Služby OnStar můžete kdykoli ukončit online přes svůj OnStar účet. Také můžete zavolat poradci OnStar tlačítkem Service.

Bude OnStar fungovat i pokud pojedu do ciziny?
Ano, služby OnStar jsou dostupné v celé Evropě. Služba Wi-Fi se můžete lišit dle země. Seznam zemí je v sekci "Získat OnStar", která zobrazuje dostupnost služeb a datového roamingu.

Získá moje pojišťovna údaje z OnStar?
Ne, pojišťovnám žádné údaje neposkytujeme. Vaše údaje nebudou poskytnuty žádné třetí straně, pokud o to nepožádáte.

V jakém jazyce komunikují poradci OnStar?
OnStar je dostupný ve 20 jazycích: Angličtině, Francouzštině, Němčině, Španělštině, Italštině, Dánštině, Polštině, Portugalštině, Bulharštině, Češtině, Holandštině, Finštině, Řečtině, Maďarštině, Norštině, Rumunštině, Ruštině, Slovenštině, Slovinštině a Švédštině. V případě nutnosti rychlého odbavení požadavku můžete být výjimečně spojeni s anglicky mluvícím poradcem.

Jak zvolím svůj jazyk?
Váš účet OnStar můžete nastavit v jakémkoli jazyce z výběru. Ve správě vašeho profilu jej pak můžete i změnit. Pokud změníte jazyk infozábavního systému, pak se znění i jazyk pro komunikaci s poradci OnStar. Pokud si nevyberete jazyk ze seznamu výše, pak je nastavena pro komunikaci Angličtina.

Mohu si vyzkoušet OnStar zdarma?
Ano, pro každý nový vůz Opel je připravena 12 měsíční zkušební doba zdarma. Pro službu Wi-Fi Hotspot je zkušební doba odlišná. Více pod položkou "Získat OnStar".

Budou mi v cizině účtovány dodatečné poplatky za volání poradci OnStar?
Pokud jste ve voze a kontaktujete operátora pomocí systému OnStar, pak nikoli.

Kdy začne moje zkušební doba 12 měsíců?

Vaše zkušební doba (kromě služby Wi-Fi) začíná dnem registrace vozu nebo jeho doručením prodejcem Opel - tedy ve stejný den jako záruka na váš vůz.

Cena

Musím za služby OnStar platit?
Pokud si zakoupíte vůz se službami OnStar, musíte se zaregistrovat a aktivovat službu. Poté získáte 12 měsíční zkušební dobu (neplatí pro Wi-Fi). Po zkušební době se musíte zapsat a služba je placená. Více pod položkou "Po zkušební době".

Mohu si vyzkoušet OnStar zdarma?
Ano, pro každý nový vůz Opel je připravena 12 měsíční zkušební doba zdarma. Pro službu Wi-Fi Hotspot je zkušební doba odlišná. Více pod položkou "Získat OnStar".

Kdy začne moje zkušební doba 12 měsíců?
Vaše zkušební doba (kromě služby Wi-Fi) začíná dnem registrace vozu nebo dodáním vozu prodejcem Opel.

Kolik bude OnStar stát po zkušební době?
Po roční zkušební době stojí roční předplatné služeb OnStar 2450 Kč/rok (bez služby Wi-Fi). Ceny pro službu Wi-Fi lze nalézt v sekci "MyOnStar".

Kolik stojí volání poradci OnStar z vozu?
Pokud budete volat z vozu, nebude vás stát volání vůbec nic.

Pokud pojedu do ciziny, bude stát volání poradci OnStar něco navíc?
Pokud budete volat z vozu, nebude vás stát volání vůbec nic.

Po zkušební době

Jak zakoupím balíčky služeb po zkušební době?
Jděte do sekce "MyOnStar" pro více informací.

Ochrana soukromí

Jaké osobní údaje o mně OnStar potřebuje a proč?
OnStar potřebuje jen základní údaje pro vaší identifikaci či zasílání informací.

Mohu zabránit, aby OnStar sdílel moje údaje?
OnStar vaše údaje nikdy a s nikým sdílet nebude bez vašeho pokynu a vědomí.

Bude OnStar sledovat moji polohu a můj pohyb?
OnStar vás nesleduje. Vaši polohu použije, jen když je potřeba. Svoji polohu můžete skrýt tlačítkem Privacy, stejně tak následně obnovit. V případě nouze OnStar zobrazování polohy zapne sám (například při autonehodě).

Jaké údaje OnStar sbírá?
OnStar sbírá jen ty údaje, které jsou v daný moment potřebné pro službu, kterou požadujete.
Osobní údaje: jméno, adresa, email, PIN ke službám OnStar nebo nouzové kontakty.
Údaje o vozidle: tlak pneumatik, najeté kilometry, hladina a stáří oleje, diagnostika vozu.
Poloha vozidla: pro poskytnutí požadované destinace, při asistenci odcizeného vozidla a v případech nouze.

Mohu určit, které údaje se mají sbírat?
Ano můžete. Při registraci vyplníte základní informace a můžete přidat další údaje pro případ nouze (telefonní čísla příbuzných apod.) Tyto údaje můžete doplnit i později.

Jak zjistím, jaké údaje OnStar sbírá?
Při registraci zjistíte, jaké údaje OnStar potřebuje a proč.

Jak budou tyto údaje použity?
Údaje jsou používány pouze pro potřeby služeb OnStar. Nikdy nebudou sdíleny se třetími stranami bez vašeho pokynu a vědomí.

Jsou údaje přesouvány do jiných zemí?
Všechny údaje jsou uložené v Německu v centrále Opel. Některé základní údaje mohou být postoupeny do USA - například z důvodu úhrady služeb apod. Více informací naleznete pod položkou Soukromí.

BEZPEČNOST

Nouzová situace

Co se stane, pokud omylem stisknu červené tlačítko SOS?
To se samozřejmě může stát. Sdělte poradci svůj omyl a nic dalšího se nestane.

Co se stane, pokud bude v oblasti nehody slabý nebo žádný mobilní signál?
Silná střešní anténa OnStar zaručuje silnější příjem mobilního signálu i v oblastech, kde se telefon samotný dokáže do sítě přihlásit. V případě zcela nulového pokrytí se stane služba OnStar nedostupnou.

Mohu využívat svých asistenčních služeb pro OnStar?
OnStar spolupracuje s prvotřídními poskytovateli těchto služeb a nabízí tak Opel Roadside Assitance. Navíc jim dokáže poskytnout veškeré potřebné údaje o vás a o vozidle, což bohužel s jinými poskytovateli, kteří nejsou do služeb OnStar zapojeni, nelze.

Jak funguje služba Roadside Assistance?

OnStar vám asistenční služby nabízí v rámci Opel Roadside Assistance po dobu jejich platnosti. Dokáže vyslat specialistu za vámi. Pokud už vaše vozidlo nespadá pod Opel Roadside Assitance, budou vám účtovány poplatky.

V jakých nouzových situacích mi může OnStar pomoci?
OnStar vám může pomoci ve všech představitelných situacích. V případě nehody, v případě potřeby lékařského ošetření, v případě, že jste se stali svědky nehody apod. Stačí stisknout červené tlačítko SOS.

OnStar pomáhá jen v případě nouze?

Ne, OnStar obsahuje další služby, které jsou zde pro vás. Spojit se s poradcem OnStar můžete tlačítkem Service ve voze, nebo pomocí aplikace myOpel. Pokud například hledáte adresu restaurace, nebo jste zapomněli váš vůz zamknout, je zde OnStar pro vás - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.

Je OnStar neustále v provozu?
Služby OnStar jsou závislé na mobilním signálu a na pozicích satelitů. Výkonná střešní anténa zaručuje mnohem silnější příjem signálu, než klasická anténa v mobilním telefonu. Pokud ani tato anténa nenajde signál, pak jsou služby OnStar v daném místě nedostupné.

Asistence ukradeného vozidla

Kdo je oprávněn zablokovat startování vozu?
Jakmile je vozidlo nahlášeno jako kradené, může poradce OnStar zapalování zablokovat.

KONEKTIVITA

Wi-Fi

Jak připojím zařízení k Wi-Fi Hotspotu?
Je to stejné jako u jiných Wi-Fi sítí. Stiskněte tlačítko Privacy, vyberte nastavení Wi-Fi v infozábavním systému, vyberte Wi-Fi Hotspot vozu, připojte se, zadejte jméno a heslo. K nastavení Wi-Fi můžete přistupovat z vozu nebo přes aplikaci..

Mám ve svém telefonu 3G/4G datový balíček, proč mám platit za další?
Připojení OnStar Wi-Fi poskytuje silnější a stabilnější příjem signálu díky speciální anténě na střeše vozu. Připojit můžete také až 7 zařízení.

A co datový roaming v EU?
Žádné další náklady vám nebudou účtovány. Podívejte se na seznam zemí pod položkou " Získat OnStar" pro informace o dostupnosti.

Mohu vypnout Wi-Fi Hotspot ve voze?
Ano, samozřejmě. Stačí kontaktovat poradce OnStar, použít aplikaci myOpel nebo využít volby nastavení OnStar účtu.

Právě jsem si objednal nový vůz Opel, bude mít také Wi-Fi?
Ano. Pokud je tato služba ve vaší zemi dostupná, pak po aktivaci služeb OnStar aktivujte také Wi-Fi. Více informací v sekci "Získat OnStar".

Již jsem služby OnStar aktivoval, jak získám Wi-Fi?
Pokud jsou služby Wi-Fi dostupné, pak aktivujte se službami OnStar i službu Wi-Fi. Jděte na stránku balíčků služeb a klikněte na Aktivovat. Budete požádáni o další údaje a o potvrzení podmínek služby operátora, poskytujícího tuto službu. Poté si budete moci užívat Wi-Fi Hotspot až pro 7 zařízení.

Mám ve voze OnStar, není ale aktivovaný a chtěl bych Wi-Fi?
Pokud je služba dostupná, stiskněte tlačítko Service a spojte se poradcem OnStar. Ten vám vysvětlí proces aktivace vámi vybraných služeb OnStar.

Mohu mít jen službu Wi-Fi, když mám neaktivní OnStar?
Musíte mít aktivní OnStar, abyste mohli využívat službu Wi-Fi.

Aplikace pro chytré telefony

Pro která mobilní zařízení je dostupná aplikace myOpel?
Pro zařízení s operačními systémy Android a iOS.

Jak mohu aplikaci myOpel stáhnout a nainstalovat?
Aplikace myOpel je dostupná v Google Play Store a v AppStore pro Apple.

OSOBNÍ ASISTENT

Rezervace hotelového pokoje

Jaké jsou podmínky použití služby?
Uživatel musí být starší 18 let a musí mít platnou platební kartu.

Může poradce zamluvit jakýkoli hotel?
Poradce dokáže zamluvit pokoje pouze v hotelích zapojených do databáze booking.com. Poradce také dokáže zaslat adresu hotelu do vaší vestavěné navigace.

Dokáže poradce použít informace o platební kartě, kterou mám uloženou k účtu OnStar?
Ne, údaje o platební kartě je nutno nahlásit při rezervaci pokoje znovu.

Dokáže poradce také moji rezervaci zrušit?
Ano, poradce rezervaci zrušit dokáže. Poradce vás také bude informovat o případných storno poplatcích.

Jak získám potvrzení o rezervaci nebo jejím zrušení?

Poradce vám pošle tato potvrzení na zvolenou emailovou adresu z booking.com. Při zrušení dostanete také email z OnStar. Na požádání vám poradce zašle adresu hotelu do vestavěné navigace ve voze.

Hledání parkovacích míst

Jaká parkovací místa služba nabízí?
V nabídce jsou parkovací venkovní místa a garážová místa, která jsou zahrnuta v parkovacím systému Parkopedia.

Dokáže poradce zamluvit parkovací místo?

Ne, poradce OnStar dokáže volná parkovací místa vyhledat a poskytnout informace a cenách za parkování, otevírací hodiny a také zjistí počet volných parkovacích míst. dokáže vám také zaslat adresu parkovacího místa do vestavěné navigace ve vozidle.

Jaký je rozdíl mezi touto novou službou a klasickým hledáním POI (bodů zájmu)?

Poradce pro hledání použije databázi Parkopedia. Tato databáze poskytuje dodatečné informace o cenách, otevíracích hodinách a dalších případných informacích.

Diagnostika vozidla

Rozsvítila se mi varovná ikonka na palubních přístrojích. Umí mi OnStar pomoci?
Ano. Stiskněte tlačítko Service a poradce OnStar spustí diagnostiku vašeho vozu. To vše i za jízdy.

Stahování destinací

Můj vůz Opel nemá vestavěnou navigaci, mohu používat Stahování destinací přes OnStar?
Bohužel nikoli. Tato funkce je dostupná pouze pro vozy s vestavěným navigačním systémem.

Jak to funguje?
Stiskněte tlačítko Service a vyžádejte si adresu místa, kam chce jet. Poradce vám adresu zašle přímo do navigace. Vy ji pak jen zvolíte a můžete vyrazit.