Předchozí
  • #DEKUJIONSTAR
    ZÁKAZNÍCI A JEJICH PŘÍBĚHY

    Kdo může nejlépe popsat výhody služeb OnStar? Naši zákazníci!

     

    Proto jsme se jich zeptali na osobní příběhy s Opel OnStar.

Další
Předchozí
  1. #DEKUJIONSTAR
  2. EULALIA A POMOC PŘI NEHODĚ
  3. CHARLOTTE A POMOC PŘI NEHODĚ
Další
Close

Čelní srážka! Co ose bude dít dál? #thankyouOnStar

9.října 2015: Charlotte Tyson jede za svými přáteli, když se stane součástí čelní srážky s jiným vozem. Nejdříve propadne šoku. Naštěstí má svého strážného anděla. Nyní tak může vyprávět příběh, na který nikdy nezapomene.

 

V případě nehody se automaticky aktivují airbagy a senzory ve vozidle upozorní poradce OnStar. Ten v případě potřeby povolá složky integrovaného záchranného systému. Automatické hlášení nehody je jedním z mnoha inovativních prvků systému Opel OnStar.

Close

Tento zákazník je dojatý k slzám! #thankyouOnStar

3. březen 2016: Eulalia Serrano jede ve své Zafiře přes Madrid. Přejíždí křižovatku, která se zdá být prázdná. Najednou však přijde náraz. Šok. A ozve se klidný hlas.

 

V případě nehody jsou automaticky aktivovány senzory, které upozorní Centrum OnStar. Poradce OnStar se okamžitě spojí s vozem a zjistí, jaká je situace na místě. V případě potřeby aktivuje složky integrovaného záchranného systému. Automatické hlášení nehody je jedním z mnoha inovativních prvků systému Opel OnStar.