Skip To Content
Covid-19 FAQ

Jsme tu pro vás!

Autorizované servisy značky OPEL poskytují servisní služby v souladu s nařízením vlády ČR. V tomto náročném období se snažíme zajistit potřebné opravy vozidel, které jsou klíčové pro zásobovací, zásilkové a doručovací služby. Stejně tak chceme udržet možnost individuální přepravy osob, pro které je to často jediná možnost přepravy.

 

Naší největší prioritou je ochrana zdraví našich klientů a zaměstnanců na provozovnách, proto jsme přijali následující opatření: ochranné pomůcky na ústa, ochranné rukavice, rozestupy alespoň 2 m při jednání s klienty, ve frontách atd. Pokud máte příznaky nachlazení nebo horečky a máte naplánovanou schůzku s naším pracovníkem, schůzku prosím přesuňte na jiný termín.

 

Snažíme se dělat vše pro ochranu vašeho zdraví, bezpečí a zachování vaší mobility.

 

Servisy OPEL podrobně sledují situaci a pravidelně aktualizují otevírací dobu v souladu s nařízením vlády. Na základě těchto okolností mohou být některé provozovny uzavřené nebo mít změněnou provozní dobu. Pro aktuální informace kontaktujte svůj autorizovaný servis.

 

Vyhledat prodejce

Kontaktujte servis

 

Asistenční služba je vám k dispozici nonstop na čísle 800 103 103, infolinka na čísle 800 101 101

Buďte opatrní  na sebe a své blízke!

Váš OPEL servisní tým

Otázky a odpovědi

Mohou servisy opravdu přijímat klienty?

Servisy jsou zahrnuty do takzvaných schválených provozoven podle vyhlášky ze dne 15. března 2020, kterou se ruší vyhláška ze dne 14. března 2020 o různých opatřeních přijatých v boji proti šíření COVID-19. Každému je umožněno zajistit potřebné servisní úkony na vlastním voze používaném pro osobní a/nebo firemní přepravu.

Na mém voze by se měl provést úkon, který není urgentní. mohu změnit plánovanou schůzku bez nutnosti navštívit provozovnu?

Můžete:

  • zavolat přímo do servisu nebo na zákaznickou linku
  • změňit schůzku on-line prostřednictvím e-mailu s potvrzením schůzky, který jste obdrželi

Jaké úkony mohou být provedeny na provozovně v období karantény?

Všechny. Můžeme provádět všechny obvyklé úkony (údržba, opravy ...). Během období karantény však budeme upřednostňovat naléhavé servisní úkony.

Jsou servisy otevřeny pro všechny klienty?

Ano. Postaráme se o váš vůz, bez ohledu na to, jestli je soukromý nebo firemní.

Můj vůz je zahrnut do svolávací akce. měl bych jet do servisu?

Ano. Vaše bezpečnost je naší prioritou.

Je asistenční služba v provozu?

Ano, asistenční služba je v provozu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na 800 103 103

V případě poruchy bude váš vůz odtažen domů, pokud máte parkovací místo, a nebo přímo do autoservisu. V případě nutnosti vám zajistíme odvoz domů.

 

Pokud jsem zmeškal povinnou garanční prohlídku svého vozu, bude záruka výrobce zachována?

Ano. Kontaktujte prosím svůj servis pro více informací.

Co se stane s mou FlexCare smlouvou?

Zákazník se smlouvou Flexcare, kde doba platnosti vyprší mezi 1. březnem 2020 a koncem ochranného období, může po krizích spojených s Covid-19 požádat o rezervované služby. Prozatím mohou být služby odloženy až o 3 měsíce a 3 000 km za původní splatnou dobu. Příklad: Služba je splatná 26. března, zákazník si může zažádat do 26. června.

V mém voze chybí záruka výrobce a chci si obstarat smlouvu FlexCare. Je to možné?

Prozatím se časový rámec, ve kterém je sepsání možné se prodlouží o 3 měsíce. Příklad: Záruka je platná jen do 2. dubna, zákazník si může zakoupit smlouvu do 2. července