SKIP TO CONTENT

Vyšší komfort i ochrana:

Opel rozjíždí službu „Opel domů“

2. únor 2022

  • Výběr nového vozu přes internet, doručení (bez poplatku) na domácí adresu
  • První klientkou je populární herečka Aneta Krejčíková
  • Zájemce nemusí chodit za prodejci do dealerství, vše běží on-line
  • V nabídce jsou stovky nových vozů k okamžitému doručení

Opel se snaží neustále zvyšovat komfort svých zákazníků. A v době COVID pandemie myslí i na bezpečnost a komfort zákazníků, kteří ve vlastním zájmu v určitém období omezují společenské kontakty a obávají se i návštěvy dealerských showroomů. Proto Opel v ČR rozjíždí službu doručení nového vozu až do bydliště zákazníka, přičemž za tento „nadstandard“ zákazník nic nepřiplácí. První klientkou, která využila možnosti dodání vozu až před dům, se stala známá herečka Aneta Krejčíková, která je novou „tváří“ značky Opel a ambasadorkou atraktivního SUV Opel Mokka. 

 

„Zájemce o nové auto si jednoduše na internetu vybere z nabídky dostupných skladových vozů zařazených do programu „Opel domů“,“ vysvětluje fungování nové služby „Opel domů“ Jakub Kučmaš, prodejní ředitel českého zastoupení značky Opel. „V nejkratší době se s ním pak spojí prodejce a po telefonu proberou všechny detaily. V domluveném termínu se pak u zákazníka objeví přepravník s vysněným vozem.“

 

Služba „Opel domů“ je dostupná u více než poloviny ze třicítky prodejců sítě Opel CZ, postupně se do projektu budou zapojovat ještě další dealeři. Hned po rozběhu služby „Opel domů“ jsou na internetové adrese www.opel-domu.cz k dispozici bezmála čtyři stovky osobních i užitkových vozů Opel a tato nabídka se bude v příštích týdnech rozšiřovat. 

 

Jde o další přírůstek do systému služeb a opatření, kterými Opel posouvá laťku vztahu se zákazníky na vyšší úroveň – díky službě „Opel domů“ nemusí zájemci o nové auto vůbec opouštět pohodlí svého domova a jejich nový Opel za nimi přijede do jakéhokoli kouta naší republiky.